Vi har fået en henvendelse fra én af vores gravide læsere, der snart skal til bryllup og gerne vil undgå at ligne en elefant i en sæk. Har I nogle gode forslag til, hvor hun kan finde en fin kjole?
Hej.Jeg står med at stort problem - nu kommer sommeren og elle de store fester står for døren... men ak, det er ikke til at finde nogle flotte lange fest kjoler til gravide. De kjoler jeg kan finde er en sæk med bånd om maven. Ved i hvor jeg skal søge?.. Selv om jeg er gravid er "prinsessen" i mig jo ikke død! jeg skal til min første fest d. 30.04. Et stort bryllup. hvad gør jeg?Hilsen Anja
Jeg synes jeg har set nogle fine gulvlange på asos.com. Ellers er der også nogle knælange på topshop som jeg ikke ville have noget imod at eje. Håber det hjælper :)
Hej Anja.
Hvis du ik har noget mod at den er brugt, kan du prøve at søge på trendsales og skrive mamalicious eller et andet mærke i søgefeltet. Du kan virkelig være heldig og finde noget fedt tøj..
Hilsen Camilla
Hej igen.
Jeg kom til at tænke på om, en maxikjole var noget for dig.. Dem kan du også købe på trendsales.
Hej
Hvis man er gravid og ønsker at mavens runding skal komme frem på smukkeste og mest elegante vis, kan man vælge en kjole af noget stretch satin eller anden stretch materiale se fx. dette link på en kjole i elastisk materiale http://www.glamourkjoler.dk/?page=details&prod=121&cat=9 Vigtigst er det at man ikke forsøger at dække sig i for meget stof, da man på den måde får gjort kroppen uformelig så det istedet for gør at man ser voldsomt stor ud på hele kroppen fordi den type kjoler ingen facon har. En anden kjoletype man kan vælge er en med empiresnit dvs. en som er skåret lige under barmen, og hvor der fx. er påsat et lille bælte eller bånd igen under barmen, således at man kan se den smukke runding på maven men på en markeret måde, så man ikke er i tvivl om at vedkommende er gravid.Det kan fremhæves på en rigtig fin måde:-)
Vh. Charlotte/glamourkjoler.dk
hmm den er da lidt svær efter som der jo skal være plads til maven :S Jeg ved at Verdious Wardrobe har mange kjoler til fest, så der kan du jo prøve at kigget. Uden at det skal blive et reklame spam om Verdious wardrobe, så synes jeg generelt at de har noget ret fedt modetøj, som spænder rimelig vidt i målgruppen. Faktisk har de rigtigt mange fede kjoler!
Hej, denne her kunne være en fin løsning. Det er en kjole i stretch chiffon uden lynlås. Den går ud under barmen så maven fremvises på den fineste måde med stenbæltet. Materialet er helt fleksibelt og blødt at have hen over maven, så man kan ånde og bevæge sig frit. En meget feminin kjole som også kan bruges bagefter.
http://www.divadore.dk/festkjoler/festkjole452.html
Vh. Charlotte