debat.mama.dk

Har du nogensinde følt dig meget lidt stolt af noget, du har gjort eller tænkt midt om natten?

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 2 svar | 3 læsere

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 48
Mama.dk Sendt: 11 Feb 2010 15:41 | IP-adresse er gemt

Har du nogensinde følt dig meget lidt stolt af noget, du har gjort eller tænkt midt om natten? Fortæl gerne så konkret som muligt, så andre kan genkende sig i din oplevelse

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 9
beany svarede 11 Feb 2010 18:57 | IP-adresse er gemt

Min datter er født for tidligt, men vi fik lov til at komme tidligt hjem. Det betød, at jeg hver 3. time først skulle lægge hende til brystet og lade hende sutte så meget hun kunne, derefter skulle hun have resten af sin mad i sonden og til sidst skulle jeg malke ud, så jeg vedligeholdt min mælkeproduktion.

Det tog en krig hver gang, og jeg har nok mere end en gang tænkt: "Så gi'r vi hende sgu den sutteflaske".

Det var nok ikke mit stolteste øjeblik, da jeg er stor fortaler for amning, og selvfølgelig vil min datter det bedste.

Og vi gjorde det heller aldrig.

/Katrine

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 4
Nawra svarede 11 Feb 2010 21:15 | IP-adresse er gemt

min datter har problemer med at falde i søvn om aften, og derfor er det en kamp hver aften.

denne aften hvar ingen udtagelse, og da hun vågenede om natte for at få noget at spise, gjorde hun der i gen, og det tog en krig at få hinde til at falde i søvn igen. jeg gik ud med et lys da hun endelig falt til ro...... så vågnede hun igen, og jeg tyssede og aget og gjorde alt få at få hinde til at sove, efter 20min med gråd og hulken, og mig helt ude af den, kunne ikke forstå hvorfor hun teet sig sådan, kiggede jeg på kl. og opdaget at jeg havde sovet i 4 timer siden sidst hun var vågen, og selvfølgelig var sulten igen, og derfor ikke kunne sove :S jeg trode kun lige der var gået 10 15 min siden sidst. hvar meget flov og ked af at jeg havde holt hinde hen i 20, og skynte at tage hinde op og give hinde mad, og der efter lage hun sig bare til at sove igen :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg) | RSS-feed