hej!
Håber en eller anden herinde kan give mig et råd. jeg er alene med min datter på 11 år. har boet sammen med en kæreste i 4 år, som flyttede sidste år nu har jeg fundet en ny, og så starter problemerne igen. Min nye kæreste overnatter som regle en gang om ugen. min datter kan godt lide ham og de har det fint sammen...indtil vi skal i seng. så begynder hun at skabe sig. hun sover med åben dør, den må ikke lukkes. og det må min dør heller ikke, hvis jeg vælger at lukke min dør( man vil jo gerne have lidt privatliv) så begynder helvede... hun starter med at råbe hun ikke kan sove, at vi larmer, at vi skal ligge stille og at vi ikke må snakke.. så er gnisten ligesom forsvundet. hvis jeg alligevel vælger at lukke døren begynder hun at tude og råbe, at hun hader mig at jeg lukker hende ude osv osv.... Det kan da ikke være rigtig en pige på 11 år skal styre det hele? jeg kan jo lige nævne at hun normalt ikke har problemer med at sove.. bare døren står åben. Men indtil videre fungere det jo for hende, for så lægger vi os jo fluks til at sove -uden noget sjov den aften.
hvad skal jeg gøre... skal jeg lade hende skrige hele natten, jo ikke særligt hyggeligt når han nu kun kommer en gang om ugen, eller skal jeg droppe at min kæreste sover her....
hjææææææælp