debat.mama.dk

Sover uroligt om natten

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 2 svar | 2 læsere

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 2
prettywinterskov Sendt: 02 Nov 2009 11:02 | IP-adresse er gemt

Hej der ude

Håber der er nogen der har oplevet det samme og ligger inde med nogen gode  og nyttige råd.

Om dagen sover han højst 1 1/2 time men det er hva det der. Så om aften så blir han puttet kl 20-20:30 også ca en time eller to efter vågner han og græder og for så sutten. Det sker så igen og igen og kl 2-3 stykker kan jeg ikke få ham til at sove ved kun at gi ham sutten og putte ham. Skal han ha en flaske vælling trods det han har fået en skål havergrød en halv time inden han er bleven puttet... Men efter flasken falder han så i søvn, men vågner så igen igen en time eller to efter og vil ikke sove videre så blir jeg nød til at ta ham med ind i vores seng før han falder til ro også vågner han igen kl 6 og vil op og der er jeg bare smaderet pga den urolige nat. håber der er nogen der har nogen råd til mig der ude det her er ikke til at holde ud....

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 11
Sonne svarede 02 Nov 2009 14:55 | IP-adresse er gemt

Det lyder godt nok belastende. hvor gammel er din søn?

Vi havde også i en perioder problemer med, at vores datter vågnede en times tid efter hun var blevet puttet. Men vi fik ret hurtigt lært hende, at det ikke bstød, at vi kom ind og hyggede og sang sammen med hende. Vi gik ind til hende, når hun startede med at skrige, puttede dynen ned om hende, og sagde "godnat lille skat"
Og det var så en lidt hård periode, hvor hun bare lå og græd i ret lang tid, men hvor vi kun gik derind med måske 10 minutters mellemrum i 10 8 sekunder, hvor vi puttede dynen over hende og sagde godnat.

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 2

Han er 8 månder fylder 9 månder her d 20. Hvor gammel var jeres datter i den periode det stod på??? Vågnte hun kun den ene gang eller os periode om natten?????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg) | RSS-feed