debat.mama.dk

Rejsesenge til børn fra 5 måneder og til 3 år

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 2 svar | 3 læsere

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 13
Charlotte Sendt: 06 Aug 2010 10:58 | IP-adresse er gemt

Jeg har en svensk veninde som købt en rejseseng som kun vejede 6 kg. Har undersøgt marked i DK og kan ikke finde noget. Har i nogen ideer eller gode råd til rejseseng?

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 13
fintanja svarede 19 Aug 2010 7:35 | IP-adresse er gemt

Jeg kunne også godt tænke mig at finde en rejse-seng som ikke vejer 10-12 kg. Det kan jeg ikke tage med mig hvis jeg skal rejse alene for besøge familien. Findes der en  som vejer mindre? Hvor kan det købes?

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 1
mammamia svarede 23 Aug 2010 21:13 | IP-adresse er gemt

Vi har siden vores dreng var under et år og til og med i dag, hvor han er knap 2 1/2 år  brugt et lille pop up telt af mærket Deryan, der vejer ca. 1,5 kg ( og i øvrigt passer fint i en kuffert, da det er fladt. Vores søn kan i dag stadig snildt ligge i det. 

Så vidt jeg husker kan man købe det i 2 størrelser : baby og junior, men "de" skriver, at børn fra 0-5 år kan sove i teltene.

Der følger et lille selvoppusteligt soverunderlag med i kittet, men hvor gammel man skal/bør/anbefales være, før man må sove på et sådant underlag, er jeg usikker på, men vi lagde et vattæppe ovenpå "madrassen", da han var helt lille.

Jeg har set det på bl.a. www.lillebi.dk baby str. til 449 kr og junior til 799 kr. Men ellers google det, så finder du flere farver og måske priser.

God fornøjelse

/M

Side 1 ud af 1 (3 indlæg) | RSS-feed