debat.mama.dk

HJÆLP!!!

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 9 svar | 5 læsere

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 1
mor0706 Sendt: 07 Jul 2010 11:34 | IP-adresse er gemt

HJÆLP!

Har en dreng på 4 uger der ikke vil sove, og vi har prøvet alt!! Jeg er i gang med proces putning, men det virker ikke!!!! Min egen SP kommer og lægger ham og vupti sover drengen!! Men når vi selv skal duer det ikke!! Jeg er ved at være godt træt!! Når han har fået mad, skiftet blev og har været oppe max en halv anden time putter vi ham, med en sutteklud, en sut som han IKKE gider, og svøber ham ind, han skriger når der er noget om ham, og til sidst når vi har prøvet i flere timer, kan vi ikke trøste ham mere, og skriger bare vi prøver at ligge ham i liften!!! Hvad fanden gør vi galt!!!!! Min egen SP siger det skal virke!!!!! MEN DET GØR DET IKKE!!! Han sover max 2 timer om dagen!!! HJÆLP - HJÆLP - HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den eneste måde vi kan få ham tilat sove er i slyngen, og når jeg ligger ham fra mig vågner han efter 10 min!!!!

MVH fjordparken82@kystfiskerihorsens.dk

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 34
johanne450 svarede 09 Jul 2010 10:14 | IP-adresse er gemt

Måske skal du bare give efter i første omgang og lade ham sove i slyngen hos dig eller en anden. Bare indtil I selv har fået noget søvn.

Top 75 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 3
Vivi Thomsen svarede 13 Jul 2010 20:23 | IP-adresse er gemt

Hejsa vi har selv en dreng på nu 14 uger og han sov heller ikke meget i de første tre mdr, andet end når han lige havde spist hos mig så kunne han godt tag en time i midt skød, han ville heller ikke puttes og når vi endelig kunne ligge ham fra os så sov han max 20 min. Så du skal tag det helt roligt, vis han vil sove hos dig så lad ham det, alt andet omkring kan vente, så tag du en god bog og rigeligt at drikke med når du gir mad så klare du dig indtil han vågner :o) og ellers vis ikke han græder og er helt dvask så kan han også klare sig med lidt søv, jeg måtte ligge min dreng i kravle gården når jeg havde noget der lige skulle klares :o) Og nu ja der tager han gerne to gange tre timer og lidt til aften og går i seng mellem 19 og 20 tiden :o) Håber det kan stille lidt ro over jeres lille familie ellers skriver du bare igen eller på min mail : vivi_jensen@msn.com

MVH Vivi Thomsen

Top 75 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 3
Vivi Thomsen svarede 21 Jul 2010 9:30 | IP-adresse er gemt

Hejsa ville bare lige hører hvordan det går med jer nu? Håber i har fundet en god rytme sammen :o)

MVH Vivi Thomsen

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 13
Charlotte svarede 06 Aug 2010 11:12 | IP-adresse er gemt

Vores lille bandit sov ikke meget hellere de første 3 måneder. Vi har så anvendt en svensk metode fra Anne Wahlgren bog som hedder sove hele natten metode og det virker. Jeg kan anbefale mange gode ting fra Sverige inklusiv fødselsforberedelseskursus Mamaprofylax som findes i DK.

Da vi skulle lære hvordan vi benyttede sov teknikken valgt vi at kontakte en sød kvinde som er uddannet i Annes teknikker for at hjælpe os med at få de teknikker fra bogen til virkelighed. Jeg kan sagten prøve at se om jeg kan finde hendes tlf nr hvis du vil? 

Top 150 Bidragsyder
Indlæg 2
canone1979 svarede 14 Aug 2010 18:32 | IP-adresse er gemt

Hej Charlotte

Jeg kunne godt tænke mig det telefonnummer..... Hvad koster det at have hende på besøg?

MVH Mette

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 13
Charlotte svarede 17 Aug 2010 11:55 | IP-adresse er gemt

Hej Mette.

Jeg har prøvet at finde hendes tlf nr over alt men uden held.

Men Prøv at skrive til info@mamaprofylax.dk. Det er e-mail til det fødselsforberedelseskursus jeg gik på og Anneli som har det kursus kender personligt den danske pige som hjælper med Anna´s teknikker.

Anneli er en fantastisk person og jeg ved at hun med glæde vil gøre alt for at hjælpe dig, så skriv til Anneli og spørge efter tlf nr til Liv.

Hvis der er andet jeg kan hjælpe med kan du altid skrive ti mig..

kram og kram 

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 21
Katia.U svarede 18 Aug 2010 14:20 | IP-adresse er gemt

Jeg har ikke selv anvendt Anna Wahlgren, men har hørt godt om det, så jeg tror I er inde på noget rigtigt

Top 150 Bidragsyder
Indlæg 2
canone1979 svarede 18 Aug 2010 22:24 | IP-adresse er gemt

Hej Charlotte

Mange tak for hjælpen:-)

Har bestilt bogen nu, så går bare og venter på at den kommer med posten...Det bliver spændende, at se hvorvidt det virker.

Kærlig hilsen Mette

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 1
katrine2601 svarede 04 Sep 2010 19:49 | IP-adresse er gemt

Hje.

jeg står i fuldstændig samme situation som dig, med min datter på 3 uger.

Jeg vil gerne høre hvor du har købt bogen, og om det har hjulpet.

Hvis du har nogle gode råd vil jeg også meget gerne hører dem.

Hilsen katrine

Side 1 ud af 1 (10 indlæg) | RSS-feed