debat.mama.dk

Hvad synes I om mama.dk?

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 3 svar | 4 læsere

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 48
Mama.dk Sendt: 09 Mar 2010 15:54 | IP-adresse er gemt

Hvad kan du bedst lide på mama.dk, og hvad er du ikke så vild med? Har du gode forslag til redaktionen, eller savner du bare noget? Handler du i vores shop og outlet - hvorfor/hvorfor ikke?

Vi vil rigtig gerne høre din mening! :)

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 2
laila123 svarede 10 Mar 2010 14:55 | IP-adresse er gemt

I har et rigtig flot layout, (eller hvad det hedder?)..og spændende artikler. Kunne godt tænke mig et større udvalg i shoppen. Jeg har ikke handlet der.

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 2
sussemor svarede 11 Mar 2010 10:13 | IP-adresse er gemt

Jeg er herinde måske et par gange eller tre om måneden. Der er mange fine artikler, som virker meget troværdige. Jeres community virker dog lidt dødt..der er mange derude, som har en hel del mere aktivitet. Har været inde og kigge på shoppen..men fandt ikke noget til mig.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 1
famhansenvyff svarede 11 Mar 2010 12:10 | IP-adresse er gemt

jeg har brugt mama.dk meget siden jeg fandt ud af at jeg vente mig, er nok inden og kigge/læse 1-2 gange om ugen

synes det er en mega go hjemmeside, hvor man kan få svar på så mange tinge når man venter sig første gang.. jeg synes der bliver lavet rigtig mange gode indslag om alt mulig.... jeg kan rigtig godt lige og læse om "dagbog fra en gravide" og følge med i hendes hverdag.. tak og være mama.dk fandt jeg ud af der var en tøjbutik i odense for gravide ud over HM...

når den lille kommer om ca 15 uger så har jeg muligevis planer om og melde mig inden i mamaslank. det jeg dog synes er en skam at man ikke kan få tilskud fra danmark hvis man melder sig inden i den gruppe mamaslank er.

jeg har ikke handlet i jeres shop og outlet, for der har ikke rigtig vært noget jeg kunne lide..

kunne måske godt savne lidt mere med når man skal ud og købe autostole, barnevogn osv. hvad er godt at købe, hvad skal man holde øje med, hvilken mærke skal man undgå og købe osv.. det kan også være at der er noget på mama.dk synes bare ikke jeg kan finde noget..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg) | RSS-feed